Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies

Nastavení antenu měřícím přístrojem. Ústecký kraj

160003

Nový produkt

Montáž satelitního zařízení zahrnuje:

1) Kontaktování zákazníka pracovníkem naší firmy a dohodnutí možného termínu pro instalaci satelitního zařízení (termín provedení instalace satelitního zařízení je závislý na počtu přijatých objednávek a to nejpozději max. do 7 pracovních dnů ve výjimečných případech do 10 pracovních dnů ) .

2) Doprava technika z provozovny a zpět je účt

Další podrobnosti

800 Kčs DPH

20 ks
po telefonické domluvě

- +

 
Více informací

Montáž satelitního zařízení zahrnuje:

1) Kontaktování zákazníka pracovníkem naší firmy a dohodnutí možného termínu pro instalaci satelitního zařízení (termín provedení instalace satelitního zařízení je závislý na počtu přijatých objednávek a to nejpozději max. do 7 pracovních dnů ve výjimečných případech do 10 pracovních dnů ) .

2) Kompletace paraboly a její připevnění na držák či stožár. Montáž stožáru není součástí instalace satelitního zařízení a je účtována zvlášť po dohodě se zákazníkem.

3) Přesné nastavení paraboly, LNB či monobloku, pomocí měřících přístrojů na požadovaný příjem signálu z družice.

4) Natažení koaxiálního kabelu od paraboly až k reciveru, provrtání jednoho průchodu zdi či okna, nebo využití tzv. koaxiální průchodky tam kde jsou např. plastová okna a není možné vrtat průchod (koax. průchodka není v ceně instalace).

5) Nastavení sat. přijímače a základní propojení s TV ( scart kabel, HDMI kabel – tyto kabely nejsou v ceně )

6) Naladění dostupných stanic a umístění základních programů na přední pozice na satetitním přijímači.

7) Seznámení s obsluhou vašeho satelitního přístroje, předání návodu, záručního a daňového dokladu.

UPOZORNĚNÍ NA POLOŽKY,KTERÉ NEJSOU V CENĚ MONTÁŽE:

  • doprava po Ústí nad Labem 250,-Kč
  • doprava mimo Ústí n.L. z provozovny a zpět je účtována částkou 12,-Kč/km
  • naladění TV s integrovaným sat. tunerem je účtováno částkou 500,-Kč za první hodinu, za každou další započatou hodinu je účtováno 250,-Kč
  • za zakladní montáž je považována instalace paraboly u okna nebo na balkoně
  • Měření nebo montáž satelitní paraboly na střeše, na domě ze žebříku nebo na jiném atypickém mistě bude cena určena individuálně podle náročnosti


Technik je vybaven veškerým zařízením a nářadím potřebných k montáži.

Pokud žádáte u sat.přijímače další nadstandartní služby jako např.přesunutí sportovních či hudebních programů na přední pozice,nebo do favoritu, vymazání zakódovaných programů, propojení s ostatními přístroji atd...je v takovém případě účtován poplatek 300,-kč/za každou započatou hod.

Záruka: Na dodaný materiál a výrobky je poskytována záruka 24 měsíců.

Reklamace:

Každá záruční reklamace zboží/výrobku/materiálu musí být vyřízena nejpozději do třiceti dnů. Zákazník je povinen předem informovat montážní firmu o případné závadě a poté reklamovaný výrobek doručit na provozovnu, kde bude sepsán reklamační protokol a domluven další postup. Zákazník si může na vyzvednutí reklamovaného výrobku objednat technika, tato služba je však zpoplatněna dle předem dohodnuté ceny.

Záruka se nevztahuje na mechanická poškození a vady způsobené nesprávným používáním, které je v rozporu s návodem k obsluze. Jedná se například o vady sat. přijímače nebo jeho ovladače způsobené vlhkem či zalitím vodou, nadměrným teplem, nárazem, neodborným zásahem do zařízení atd. Záruka se nevztahuje také na vady způsobené živelnou událostí jako je například vichřice, přepětím v rozvodné síti nebo úderem blesku apod.
Záruka se nevztahuje také na nefunkčnost z důvodu chybné obsluhy, například kdy ve snaze naladit nějaký další program si zákazník přepsal v menu přístroje původní nastavení provedené při instalaci (nastavení přepínače DISEqC pro přepínání družic, frekvence LNB a podobně). Než zavoláte servis, prostudujte si prosím návod k obsluze. Nefunkčnost zařízení způsobená chybnou obsluhou není považována za závadu. Je-li při vyřízení reklamace zjištěno, že zařízení je plně funkční, ale chyba byla pouze v obsluze přístroje, jsou pak účtovány náklady za cestovné a práci. Za vadu se nepovažuje nefunkčnost některého z programů z důvodu změny vysílací frekvence či změny programové nabídky provedené poskytovatelem služeb a dekódovacích karet Skylink. V době instalace provedl servis naladění všech placených i volných programů aktuálních v době instalace a nemůže nést náklady spojené s případnými změnami ve vysílání v budoucnosti.Takové změny nejsou důvodem k uznání reklamace.

Instalace zařízení (satelitního kompletu), které si dodal zákazník:
Je třeba si uvědomit, že v tomto případě byla provedena instalace zařízení, které si dodal zákazník sám a montážní servis nemá s kvalitou takového zařízení nic společného. Servis v žádném případě neručí za kvalitu zařízení a komponentů, které sám nedodal a nemůže tedy nést ani náklady spojené s jejich vadou. Vyskytne-li se na zařízení závada a je-li vyžadována návštěva servisního technika, při které pak bude jako příčina nefunkčnosti zjištěna vada některého dílu, který nedodala montážní firma, jsou pak zákazníkovi účtovány běžné náklady za cestovné a práci! Reklamaci vadného dílu musí zákazník následně vždy uplatnit v prodejně, kde satelitní komplet zakoupil.

Záruka a reklamace instalace je do10-ti dnů od provedené instalace (nevztahuje se ale na povětrnostní vlivy): pokud se stane, že některý z programů zamrzá (rozpadá se do kostiček a podobně), pak jednou z možných příčin může být např.vadné LNB nebo špatný signál na nastavené parabole. Nastavení paraboly provedl servis při instalaci pečlivě a za pomoci měřicího přístroje, přesto se může výjimečně něco takového stát a tuto závadu je třeba upatnit max. do 10-ti dnů od instalace! Je-li vina na straně servisu, pak tuto vadu v záruční době odstraní zdarma. 

Záruka se nevztahuje na vady, které vznikly v důsledku jiných vlivů např. manipulace a neodborný zásah do zařízení jinou osobou, změna polohy paraboly v důsledku živelných pohrom, nebo při silném větru, deformace či posunutí paraboly vlivem vichřice nebo v důsledku špatně připevněného stožáru či držáku paraboly, který si zákazník instaloval sám a podobně. Další z příčin může být také nekvalitní parabola a její komponenty, zejména u levnějších satelitních kompletů bývá někdy dodávána „úsporná“ parabola, jejíž konstrukce a použité materiály jsou naprosto nevhodné a znemožňující tak stoprocentně spolehlivé upevnění a dlouhou životnost. Servis namontoval pouze to, co si zákazník dodal a za kvalitu takového zařízení nemůže nést zodpovědnost ani poskytnout záruku.Záruku poskytneme pouze na námi dodané komponenty.

Záruka zaniká uplynutím záruční doby, dále pak poškozením přístroje či jednotlivých komponentů vlivem živelné události, přepětím v rozvodné síti, mechanickým poškozením, neodborným zásahem apod.

Informace pro případ změn ze strany poskytovatele sat. vysílání, na které se nevztahuje záruka: - - jak postupovat v případě rozšíření programové nabídky o další program, nebo v případě, že některý z již naladěných programů přestal fungovat v důsledku změny vysílací frekvence: Naladění nového programu je u sat. přijímače poměrně složitou záležitostí. Automatické ladění nelze zpravidla použít, jelikož v případě změny vysílací frekvence nemá přijímač tuto frekvenci v paměti a je nutné provést ruční naladění (manual scan). Toto se provádí v menu pro ruční ladění TP (transpondéru), kam zadáte správnou hodnotu vysílací frekvence TP, SR (symbol rate), polaritu a FEC. Pečlivě si nejdříve prostudujte návod k obsluze svého přijímače, v žádném případě prosím nepřepisujte v menu jaké-koliv hodnoty u kterých si nejste jisti co znamenají, jelikož by se mohlo stát, že přestanou fungovat již naladěné stanice. Nevíte-li si s tímto úkonem rady, naladění nových stanic, nebo přeladění stávajících stanic na novou frekvenci je lépe svěřit servisu.

Ceník za služby provedené na provozovně:

  • Satelitní přijímač: naladění přes FastScan = 200,-Kč
  • naladění přes FastScan+seřazení do favoritu = 300,-Kč
  • ruční ladění = 300,-Kč
  • Televizor: naladění = 500,-Kč / 1 hod. (za každou další započatou hodinu 250,-Kč

Napište recenzi

Nastavení antenu měřícím přístrojem. Ústecký kraj

Montáž satelitního zařízení zahrnuje:

1) Kontaktování zákazníka pracovníkem naší firmy a dohodnutí možného termínu pro instalaci satelitního zařízení (termín provedení instalace satelitního zařízení je závislý na počtu přijatých objednávek a to nejpozději max. do 7 pracovních dnů ve výjimečných případech do 10 pracovních dnů ) .

2) Doprava technika z provozovny a zpět je účt

Napište recenzi

13 dalších produktů ve stejné kategorii:

Nedávno prohlížené

QR code

Menu